Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti returna produsul iar noi iti oferim 2 optiuni: fie iti returnam suma de bani, fie poti folosi banii proveniti din stornarea produsului pentru achitarea altui produs.
Poti returna produsul in 30 de zile calendaristice de la primirea coletului, conform O.G. 130/2000 “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.”.
Pentru returnarea produselor te rugam sa suni la nr. de telefon 0231 584 105 sau sa trimiti solicitarea pe adresa de e-office@cartus-imprimanta.ro Unul din consultantii nostri te va indruma.
Produsele se vor returna, in ambalajul original, in aceeasi stare in care au fost receptionate, impreuna cu toate accesoriile, copie dupa factura si garantia acestuia.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid. Cartus-imprimanta.ro va inapoia contravaloarea achitata a produselor in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii solicitarii. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Ce produse nu se returneaza:
Nu fac obiectul returului consumabile care au fost desigilate de catre consumator.
Nu fac obiectul returului produsele care sunt livrate in baza unei comenzi ferme exprimata in scris de catre consumator.
Produse neconforme:
Produsele care nu sunt conforme cu specificatiile sau cu comanda confirmata sau sunt nefunctionale in primele 3 zile din momentul receptiei se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului. Pentru aceasta te rugam sa suni la nr. de telefon 0231 584 105 sau sa trimiti notificarea pe adresa de e-mail office@cartus-mprimanta.ro unde se va specifica natura lipsei de conformitate. Se poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform se va restitui contravaloarea produsului.
Atentie!
Pachetele comerciale ale produselor returnate ce nu corespund din punct de vedere al integritatii ( ambalaj deteriorat, lipsa accesorii, urme de uzura, produs lovit) nu vor fi acceptate pentru retur. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. Aceasta taxa este pentru readucerea lor la starea initiala, care poate avea o valoare intre 0 si 80% din valoarea initiala a produsului. |